banner_site_1.jpg
psathas1  

 Καλώς ορίσατε στο δικτυακό τόπο της Περιφερειακής Ενότητας Άρτας. Στον ιστοχώρο αυτό θα βρείτε ένα δίαυλο επικοινωνίας με την Περιφερειακή Ενότητα  Άρτας και  τις υπηρεσίες της.

Θα πάρετε επίσης μια μικρή μόνο γεύση από αυτά που έχει να σας προσφέρει μια πραγματική επίσκεψη στον Νομό.

Βασίλειος Ψαθάς - Αντιπεριφερειάρχης Άρτας

 

Η Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας Π.Ε. Άρτας σύμφωνα με την διευκρινιστική εγκύκλιο με αριθμ. πρωτ. Δ24β/ΓΠοικ.48112/1116/17-10-2017(ΑΔΑ:7Α9Σ465Θ1Ω-ΩΤΓ) του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης & Κοινωνικής Αλληλεγγύης ανακοινώνει ότι την Πέμπτη 26 Οκτωβρίου  2017 ξεκινά η ανανέωση αλλά και η έκδοση νέων Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ για το έτος 2017 , η οποία θα ολοκληρωθεί στις 30 Νοεμβρίου 2017.

Η ανανέωση και η έκδοση νέων Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ θα πραγματοποιείται από την Δ/νση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας Π.Ε. Άρτας και τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) των Δήμων.

Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για τους δικαιούχους Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ είναι:

 

1.α) Γνωμάτευση Υγειονομικής Επιτροπής όπου θα  αναγράφεται το παθολογο- ανατομικό

Ποσοστό αναπηρίας ( 67%) και η διάρκεια  ισχύος.

    β) Βεβαίωση  εγγραφής  στο μητρώο  επιδοματούχων  του Δήμου για  όσους  λαμβάνουν επίδομα Πρόνοιας  ή στο  μητρώο της  Π. Ε. Άρτας για  όσους λαμβάνουν διατροφικό επίδομα .                             

    γ) Απόφαση  Διοικητικού Διευθυντή Ασφαλιστικού Φορέα στην οποία θα πιστοποιείται παθολογο-ανατομική βλάβη 67% και η διάρκεια ισχύος της.                                                                                                                          

  2. Φωτοαντίγραφο των δύο όψεων  του δελτίου  αστυνομικής ταυτότητας.                                                                         

  3. Υπεύθυνη δήλωση  του Ν. 1599/86 περί της ακριβούς Δ/νσης του τόπου διαμονής.( επισυνάπτεται)                                                                                                                                                                                                                      

  4. Δυο πρόσφατες φωτογραφίες. (σε έκδοση νέας κάρτας). Τυφλοί  και Β.Ν.Κ.  που δικαιούνται   δελτίο συνοδού  υποβάλλουν τρείς (3) φωτογραφίες.  (σε έκδοση  νέας κάρτας)                                                                      

  5. Φωτοαντίγραφο εκκαθαριστικού σημειώματος της οικείας  Δ.Ο.Υ. φορολογικού έτους 2016.

  6. Ασφαλιστικό Βιβλιάριο Υγείας (Προσκομίζεται με την παραλαβή  της κάρτας)

 
Ακολουθήστε μας
         
Ηλεκτρονικό Καλάθι
Ενημερώστε μας


Πρόβλημα στο οδικό δίκτυο;

Εστία μόλυνσης του περιβάλλοντος;

Υγειονομική παράβαση;

Ενημερώστε μας,

 Φόρμα Επικοινωνίας

Συνδεδεμένοι
Έχουμε 125 επισκέπτες συνδεδεμένους
Αναζήτηση
Αρχική Σελίδα Η Εφημερίδα της Υπηρεσίας Δελτία Τύπου Ανανέωση και έκδοση νέων Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ