1 .
α) Γνωμάτευση Υγειονομικής Επιτροπής όπου θα αναγράφεται το παθολογο- ανατομικό
Ποσοστό αναπηρίας ( 67%) και η διάρκεια ισχύος ή
β) Βεβαίωση εγγραφής στο μητρώο επιδοματούχων του Δήμου για όσους λαμβάνουν επίδομα Πρόνοιας ή στο μητρώο της Π. Ε. Άρτας για όσους λαμβάνουν διατροφικό επίδομα ή
γ) Απόφαση Διοικητικού Διευθυντή Ασφαλιστικού Φορέα στην οποία θα πιστοποιείται παθολογοανατομική βλάβη 67% και η διάρκεια ισχύος της.
2. Φωτοαντίγραφο των δύο όψεων του δελτίου αστυνομικής ταυτότητας
3. Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 περί της ακριβούς Δ/νσης του τόπου διαμονής (δίδεται από την Υπηρεσία)
4. Φωτοαντίγραφο εκκαθαριστικού σημειώματος της οικείας Δ.Ο.Υ., φορολογικού έτους 2017.
5. Ασφαλιστικό Βιβλιάριο Υγείας (Προσκομίζεται με την παραλαβή της κάρτας)
- Σε περίπτωση έκδοση νέας κάρτας απαιτείται επιπλέον
Δυο πρόσφατες φωτογραφίες ή Τρείς πρόσφατες φωτογραφίες γιαΤυφλούς και άτομα με Β.Ν.Κ. που δικαιούνται δελτίο συνοδού